MARS

2010-12-30 - 20:41:46
Första mars fick jag flytta in i den underbara lilla vindslägenheten på haga! Går inte att beskriva hur glad, nöjd & peppad jag var då =)





Jag, Anna, Sara och random for på ikea och storhandlade (läs: jag storhandlade, de andra köpte typ.. lite värmeljus). Dom fick PACKA in mig och Anna i bilen på vägen hem haha. Ungefär såhär:



En solig vinterdag följde jag med familjen och åkte lite utför



Vi hade personalparty och for ut på Allstar. Åt massa mat och drack mumsiga drinkar (älska dricks!!)



Har nästan inga bilder från Mars! Jag kanske bara var hemma och njööööt av min lght ;) hihi
Jag njöt i alla fall av att laga mat... Min enda bilder från mars inkluderar mat teep. haha.
(Kan detta ha varit när jag fick en extra hemma hos mig måntro?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!