In between

2010-04-09 - 21:40:22

Tänkte snabbuppdatera lite medan jag väntar på att Sara kommer hit. Vi ska äta kvällsfika (middag?) och se Precious. Såg just trailern på jobbets hemsida och blev helt tagen. Det kommer nog vara kickass.

Förövrigt hade jag världens mysigaste morgon; farmor & faster kom hit och åt långfrukost hos mig. Jag hade bakat fullkornsscones och bjöd på téet jag just fått från påskharen, surrande bin & sockerdricka. Förresten har jag insett att jag alltid tar mina champangeglas till frukost nuförtiden, det bli som mycket roligare att äta då.

Kolla förresten vilken fin blomma jag fick som gör hela fönstret lite finare nu. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!