Vadå tjugondag knut?

2009-02-16 - 19:44:00
hoho, i helgen slängde vi vårt pepparkakshus som jag och Johanna bakade... Vadå tjugodag knut? Här kör vi på mitten av mars! Skämt åsido... Men ingen av oss har riktigt tänkt på pepparkakshuset som har stått i hallen sen jag och Johanna gjorde det. Förutom att min käre sambo som har gått och plockat alla nonstop på baksidan av huset! Ända sen julafton har han plockat dom, en och en...



  

(När vi bakade försökte vi baka på vanlig pepparkaksdeg men efter ett dag fick vi tvinga Henke att skjutsa oss så vi kunde köpa färdiga bitar... och ändå lyckades vi få dörren upp och ner...)
Postat av: Johanna

vårat fina pepparkakshus med specialdesign :D

2009-02-17 - 01:29:49
URL: http://betongbarnet.blogg.se/
Postat av: -

haha! jag försökte åxå mig på att göra ett sådant hus! såg ut som en hund spytt upp de xD

2009-03-03 - 19:30:53
URL: http://attans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!