Längtar efter bilderna!

2008-11-02 - 20:22:49
Det har varit så himla kul att ha en kamera hela helgen! Imorgon när jag kommer till skolan ska jag föra över massvis med bilder (och ja, de ska läggas ut på bloggen!). Framför allt finns roliga biler från i onsdags men massa annat med. Även om mitt vett och fototagande blev mindre desto mer jag drack är det någon vänlig själ som har tagit bilder från festen vi hade i fredags.
Och ja, jag vet. Jag är en dålig värdinna. Tröstar det er att jag spenderade hela lördagen (fram till klockan fem) i sängen tillsammans med en hink? :-) haha.

PUSS!
Postat av: Mamman

Det är inte bra att dricka alkohol

2008-11-02 - 21:30:58
Postat av: Johanna

Det är lite sött att din mammsi har kommenterat! Jag känner faktiskt lite medlidande till dig och din hink.

2008-11-04 - 22:51:27
URL: http://betongbarnet.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHA, jag var den vänliga själen :)

Du kanske snart lär dig av dina misstag? ;)

2008-11-07 - 19:05:11
URL: http://aettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!