Sunday evening

2010-07-18 - 23:40:08
Beslutsångesten är på max. Kan verkligen, verkligen inte bestämma mig för vilket datum - första eller andra perioden!? Och kan någon annan stad kanske vara rolig? Second thoughts x 5000. Jag tror jag ska sova på saken. Och ja, jag är kryptisk av en anledning.

Gårdagen var.. oväntad men trevligt. Roligaste på hela kvällen är när jag ska kasta D's kepa for fun, lyckas kasta ut den genom balkongdörren, ÖVER räcket och ut på ett tak 4 våningar längre ner. Jag springer ner & ut för att hämta den, börjar klättra upp till taket i högklackat hehe. Och sen inser jag att jag inte kommer ta mig hela vägen upp så jag sätter mig ner på en ventilationstrumma, blir höjdrädd och vågar inte komma ner. hehe. Och jag har vågat hoppa bungyjump!



Ambitiös nattamat jotack.



HAHA, lånade med mig ett par av A's skor, det var nog det som räddade våran promenad hem.. Och det är ju fett HETT med skor a la 44 på kortaste tjejen i stan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!