I ♥ Photoshop

2008-09-24 - 22:18:44
Äntligen har jag photoshop! Det är tur att jag har en pojkvän som kan datorer. Dessutom är min dator snabb - det är som en dröm! Mycket bättre än skolans datorer, dom är sjuuukt sega!

Ikväll har Anna och Hampus varit här, vi har bakat alldeles för mycket med mumsigt vare! och sett en sjuk film..

♥ Even the best fall down some time...

Postat av: Anonym

Guuja, oerhört länge sen.

Såg btw din mor och nicke på Ikea i somras när jag jobbade,men bara på håll tror jag :P

När man går in på min blogg och kollar på själva spelaren. Så nedanför den står de en liten ruta "Crate Free" Klicka där så kan du fixa en :P

2008-09-24 - 22:47:53
Postat av: Johanna

Guuja, oerhört länge sen.

Såg btw din mor och nicke på Ikea i somras när jag jobbade,men bara på håll tror jag :P

När man går in på min blogg och kollar på själva spelaren. Så nedanför den står de en liten ruta "Crate Free" Klicka där så kan du fixa en :P

2008-09-24 - 22:48:14
URL: http://johannnaaw.blogg.se/
Postat av: evelina

PA-arbetet kommer handla om min utveckling som danssare. dansar två nya stilar och har en ny lärare för hösten och mitt mål blir UD-showen i december :)



kram

2008-09-24 - 23:36:59
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!