Till tomten: Emelies Önskelista

2011-11-30 - 22:59:16
Kära tomten, nuförtiden när jag är en äventyrslysten tjej runt tjugo som bara inte kan vänta en enda sekund till med att se världen, och mer eller mindre bott i en resväska sen i mars, önskar jag mig kanske lite andra saker än vad jag gjort tidigare år. Men bara så du vet har jag varit väldigt, väldigt snäll. Och jag är kanske fortfarande lite rädd för dig, men jag äter min spenat nästan var da'.

- One Piece
- Passfodral
- Canon Ixus 115HS (helst blå eller rosa)
- Snyggt kollegieblock och stiftpennor (jag blir ju snart student!)
- Regnkläder
- Sånt "rese-osynligt-innanför-kläderna-midje-belt"
- Sve-Eng lexikon
- Reseförsäkring

PS. Tomten, om dina nissar inte är så väldigt bra på teknik har cyberphoto.se väligt bra erbjudanden just nu. DS.
Postat av: Jessica

sv: funkar den för dig?

2011-12-02 - 08:51:49
URL: http://jeccaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!