Träning och ingenting

2011-01-25 - 23:39:07
Damn it alltså. Maglåten på Bodybalancepasset! Jag dog.

Men lite klättring, ett zumbapass och ett bodybalancepass ikväll. Duktigt va? Imorgon blir det styrketräning och på torsdag squash med Johanna, på fredag får vi se vad jag och Jessica hittar på för någe. Styrka, roligt pass, vi får se.
Och i lördags! Har fortfarande träningsvärk. Vi var på Iksu i... 3.5timma? Lång-lång-pass gymnastik, testade lite MMA och bubblade lite.

Men det jag faktiskt skulle skriva, mina träningsmål: (tills mitten på April)
 - Kunna göra en mjukis, scorpion, scale, handvolt, "riktiga" hjulningar och rondater. Handstående inkl olika sätt för att gå upp.
 - Gå ner i split & spagat.

Sugna på att se nå videoklipp på våra roligheter btw? Har både de lyckade gymnastikövningarna och de värsta tabbarna inspelade. Haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!