Kvällssvammel

2010-09-15 - 23:44:46
Shit alltså vad jag är trött. Kroppen är seg och ögonen känns som dom ska falla igen närsomhelst... Jeez. Och på nått sätt måste jag hålla mig vaken, kycklingen ligger i ugnen för att bli matlåda imorgon. Och det kommer jag behöva! Ska kliva upp med tuppen (hehe, jag det är det faktiskt) och vara äten, påklädd och taggad till tuuusen för squash med Johanna halv tio. Kommer bli AZM. Försöker googla lite regler nu, går lite sisådär faktiskt

Men alltså allvarligt. Vem fan fattar inte att man inte ska springa in i väggen? :P hahaha

Postat av: Holly

hahahah,XD

2010-09-16 - 18:18:27
URL: http://hompisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!