Nöjd utan att nöja sig.

2010-10-19 - 22:41:58

Haha, jag börjar fan bli som en gammal tant. Jag släpar mig igenom veckorna, laddar inför helgen och inser att det enda jag orkar göra är att chilla och sova typ. Skärpning!

Det är tur jag i alla fall inte är bitter! Usch vad många det är som är allmänt bittra över livet... Jag tänker på min före detta "dude" eller vad man nu ska kalla honom (haha) som pratade en hel del om att alla som är typ lika gamla som mig har så mycket drömmar och förhoppningar om livet och att desto äldre man blir märker man att livet inte alls är som man tänkt sig och att man mer eller mindre nöjer sig med vad livet har att erbjuda. USCH och fy. Sån ska jag aldrig bli. Visst, jag lär väl ändra mig och tycka att villa volvo vovve är det coolaste här i världen nån dag. Men innan dess ska jag aldrig aldrig nöja mig med något.

På middagen jag och johanna var på i lördags (mycket mumsig trerätters med vin öl och avec förövrigt) kände jag bara bitterheten bedööööva mig. Mannen som satt brevid satt hela kvällen och pratade bittert om hur dom faktiskt kunde kosta på en sånhär middag varje kvartal så mycket som dom tjänade blaha blahä. Och visst, det kan dom kanske, men va faaaan. Njut av njuet, kvinnan som sitter bredvid dig och all gomat och dricka. Livet blir så mycket roligare då!



och jag var klädd i fäääärg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!