Bloggtorka

2010-10-19 - 00:22:37
Njaa, inte direkt ;). Skulle nog snarare kalla det för nån form av bloggpaus (får man lov till det när man bloggar typ en miljontedel så många gånger än dessie, kissie lissie?). För några veckor sen hände det så galet mycket -hemliga- saker som definitivt inte kunde skrivas här.. tro det eller ej, jag har alldeles för mycket läsare! Och sen är ju internet internet... man har inte den blekaste aning om vem som läser.

Men nu är det slut, finito, med allt sånt. Typ inte. Men lite grann. Gillar frågorna jag har fått: "emeliii, varför bloggar du inte? Har du träffat en kille elleeeer?" Haha. Hemligheterna vs. Emelie 1-0.

Meeen jag har i alla fall hunnit med massor med roligheter! Vissa som ska bloggas om, andra inte. Vänta och se!
...och angånde allt som har hänt: jag är nöjd med mina val. & allt löser sig till det bästa tillslut. :)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!