Så har man sytt utan bedövning (alkoholen räknas inte)

2010-11-07 - 12:47:58

Ja, hur man lyckas kan jag inte riktigt svara på… Men att jag lyckades jotack.

Men man får lite ont i magen sådära när en kille på toan skriker ”du blööööder”, tittar ner på sin hand, som man tycker sig ha lite ont i och den bara droppar av blod.Och whats up med att en krog inte har förband!? Suck alltså… Där om någonstans borde det ju behövas! Som folk slåss och svinar. Fem plåster liksom? Haha räcker inte långt.

Vakten skrämde upp mig om att jag skulle få ett fult ärr om det inte sys så… Upp på akuten blev det. Och jag envisades på att åka buss haha. Tack och lov för Securitaspojkar med riktigt förband i bilen. Och alla som bryr sig fast man bara går runt och skriker paaaaaiiiiin :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!