Avslutningspass på USM

2010-11-25 - 21:00:49

Har jag sagt att jag styrketränade med Anna och två av hennes klasskompisar när jag var i Luleå i fredags? Ja hursomhelst, det gjorde jag. Egentligen tycker jag att jag pushar mig själv rätt hårt när jag styrketränar, pressar mig till min yttersta gräns och tar tunga vikter. EH NEJ. Visst, i jämförelse med dom jag har tränat med har jag kanske gjort det... Men i jämförelse med dom pojkarna.. OJOJ. Jag har lååångt kvar. Två- och tredubblade typ alla mina vikter då och idag (torsdag) är första dagen utan träningsvärk.

Så idag körde jag ben. Och TREDUBBLADE mina vikter framsida lår. Fy fan vad jag är bra.

Riktigt gött sista pass. Avslutningspasset på hela tiden på USM, sålde mitt kort idag. Tagga träningsvärk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!