Ja, jag kommer ju i alla fall bli stark

2010-03-18 - 21:20:57
Jag tror jag kommer att kräkas snart. Bara så ni vet liksom.

Efter en tids drama på jobbet kände jag lite att droppen kom idag. Eftersom internet är internet är det inte så mycket att skriva mer om det men. Känns lite synd bara att det är så här för i övrigt finns det som så roliga andra ljuspunkter. Och imorgon ska jag jobba på mitt andra jobb.

Och hur i helsike vill jag göra i framtiden!? Senast den sista den här månaden måste jag bestämma mig hur jag vill göra med sommarschemat. Och jag ska inte ljuga och säga att det inte kommer påverka hur hösten ser ut. Och vill jag verkligen jobba i höst? På vilket jobb? På båda? Eller vill jag plugga jöken istället? Och är det värt att göra en massa roliga saker i sommar och förlora en massa pengar? Eller ska jag bita ihop ett år och spara 100.000:- istället? Då behöver jag inte leva som en fattiglapp och så "slipper" jag som bry mig sen på ett tag... Och vad händer sen om ett år? Finns det saker jag verkligen jag vill göra då? Jag blir knäpp.

Jag vill i alla fall säga att jag tog tjugo kilo mer än vanligt idag, heja mig!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!