Men jag fick en fin lägenhet iaf.

2010-07-28 - 13:04:36

Minnet på datorn har blivit fullt så när jag och Evelina var på Strömpilen för några dagar sen köpte jag en en-terrabytes extern hårddisk. Och nu när jag kollade igenom en massa gamla bilder hittade jag denna! Haha. Totalunderbart. Det är jag där i hörnet och resten är baksätet, helt fullproppat med alla grejer vi (läs: jag) köpte på IKEA. Sara och hennes kompis fick packa in mig och Anna i baksätet haha. Det var verkligen helt stört...

Och någonstans halvvägs hem (med medpassagerare som inte var de gladaste direkt) lyckas jag kläcka ur mig ”men.. dom har ju gratis hemkörning om man handlar för mer än tiotusen…vi borde ju ha kommit över den gränsen..” Jag var inte poppis då kan jag lova.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!