"Den där fredagen..."

2010-02-17 - 09:04:06
Haha ja, i fredags for ju jag & Anna på Saras födelsedagsfest ( h o p p a s  d e t  i n t e  v a r  a l l t f ö r  f a r l i g t   a t t  s t ä d a ! ). Och ehh.. Det spårade. Vi spårade. Vissa mer än andra. Och ehh.. Vi skriver inget om det här - ni som ska veta vet och ni som inte ska veta ni får inte veta höhö.

P & K, jag hoppas att vi var väldans underhållande att köra om inte annat? (A)



Någonstans här försöker jag baxa nån killes hatt. Ni skulle veta planen! (Den verkade jättesmart just där och då) Jag kom i alla fall på att "om jag går runt med hatten heeela kvällen då kommer ingen märka när jag far hem med den, för alla kommer tro att den är min!" Det gick väl lite sisådär..



Någonstans här kryper Anna in i hissen.. Och ehh. hihi =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!