På väg till träning

2010-02-24 - 17:58:18

Åh. Vill ni veta något trist med att flytta från en liten skolåda till en riktig egen lägenhet? Det finns så mycket att köpa! Jag kan typ inte gå på stan och köpa kläder längre, jag tycker inte ens att det är kul :( ! Men målarfärg, möbler och all teknik som man ens skulle kunna stoppa in i en lägenhet kan jag titta på huuuur länge som helst.
Speciellt eftersom min jobbkamrat Malin ska köpa ett nintendo Wii imorgon (dom kommer med en ny svart utgåva), så blir jag sketapeppad på att ha en. Jag vill också. Med punchout. Och Fit plus.
Och tvbänk. Och köpmansdisk. Och IKEA i mängder. Min katalog har inte kommit än.. verkar jag för desperat om jag ringer posten och efterlyser den?

Och recept. Jisses vad jag ska laga mat, göra matlådor, göra eget från grunden. Just nu, precis innan jag skulle äta middag blev jag speciellt sugen på dethär. Gissa vad jag åt istället? BINGO! Den börjar kännas lite smaklös dendär micromaten faktiskt..

Nä, nu ska jag packa väskan och skutta bort till gymmet. Sen ska jag och Camilla ta en fika - jag har sjukaste suget efter en varm choklad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!