Helgen som var

2010-02-04 - 13:55:10
Nu börjar snart nästa helg igen men den kommer inte på långa vägar att bli lika rolig som den helgen som var, jag kommer jobba kväll heeela helgen ( s u c k & s t ö ö ö n ! ) men kan ju bara säga att det var amazing. Det spårade lite men sådant ingår väl? Malin styrde till med 21-årsfest för henne och Peter, alla kom jättetidigt, att spela ölspelet var inte särskilt genomtänkt för min del, jag var redan aningens på kanelen höhö. Och eehh. Inga kommentarer.

Lördagen var najs. Jag blandade alla drinkar jag kan i huvudet, vi for på Corona och dansade loss, dom sjukaste två hookade upp och jag och Anna for på efterfest. Den va najs. Men kan alla bara låta varandras liv vara? Det är inte meningen att jag ska prata med någon av det andra könet helt enkelt.



Den enda bilden som visar att helgen faktiskt existerade.. Anna, Rossa & mitt ben! Världens bästa fotograf? J o , t a c k !
Postat av: Annapanna

HAHAHHAHA! vilken klockrent bild, beskriver väl som det var för oss ;) send me please!

2010-02-06 - 16:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!