Bildregn: Nyårsafton

2010-02-22 - 16:09:35

Bättre sent än aldrig? ;) Årets nyår var.. sjukt planerad, vi var i sthlm för att hoppa på planet dagen efter, men också sjuukt oplanerad, jagmenar vi hade ingen aning om vad vi skulle göra - från början hade vi inte ens boende!



Fabulös nyårsmiddag på golvet i hotellrummet. Hamburgare och kebabtallrik från Sibylla haha.



Jag fick vääärldens snilleblixt och blandade en grogg i en lokaburk så ingen skulle fatta att jag satt och drack sprit i tunnelbanan på vägen till Charlies (Chaplin?). Att den inte gick att stänga tänkte jag inte på då..

 ..

Jag leker nunna och Johanna leker modell. (fråga mig inte varför jag har ballerinor på mig, det var verkligen helt sjuuukt kallt..)



NYTT ÅR !! Jag fick två nyårspussar (det blev två tolvslag inne på krogen..) och strax efter denhär bilden drog vi vidare (det var egentligen dumt, för det var inte alls lika kul som där vi var först..)


Johanna var trist (illamående) och ville inte dela en försenad tolvslagschampange med mig på vägen till nästa krog. "Äh, då får jag väl dricka de själv då!" tänkte jag..



En kulig shot tequila inne på Collage som inte var så himla kuligt (som det för övrigt var ett skämt att ta sig in på..).



Sen gick det typ.. utför för mig (oss?) och resten av min kväll ser ut såhär (både genom kameralinsen och mina egna ögon kan tilläggas):

 ...  ...

Haha. Ska ladda upp bilderna från resorna också, tar bara så fruktansvärt lång tid att ladda upp bilder med mobilt internet..

Postat av: malin k in the house

partyyyy! kul att se lite pics från resan. du fattar inte hur peppad jag är på lördag! :D kanske inte lika som du är på att flytta men ah, sjukt peppad iallafall! du svarade inte när jag ringde tidigare, SNYFT.

2010-02-23 - 21:27:52
Postat av: Emelie

Det finns nog ingen som är så peppad på någonting som jag är på att flytta :-)

2010-02-25 - 19:51:11
URL: http://emii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!