Att föreviga

2010-12-15 - 22:43:02
Trevlig kväll idag! Mina kollegor - Jag gilla'rom helt enkelt :) Och jag måste ju föreviga:

FÖRSTA (och förhoppningsvis enda...) gången jag åkt i diket hände i helgen!

Och vad har vi lärt oss av det? Man vet inte hur vägen ser ut och hur det är plogat på småvägar på vintern. Och man bör inte ligga alltför långt till höger. Tur att bilägaren är en lugn en. Och att boenden precis bredvid bjöd på kaffe och halloweenkaka under tiden på väntade på deras traktor. Tacka vet jag hjälpsamma människor!

Postat av: bitterfittan

hoppsan



dumma snö!

2010-12-16 - 14:46:06
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!