Under 25min 200°C

2010-08-17 - 01:24:41
Ligger och slapptittar på nya avsnittet av True Blood. Herrejesus vad bra det har blivit! Galet spännande.

Fast egentligen vill jag bara sussa, men eftersom jag är sämst på att räkna ut tid så måste jag vänta på brödet som ligger i ugnen och gräddas. Ekologiskt lantbröd, de ni. Som har spenderat nio timmar i kylskåpet medan jag har jobbat. Hehe.

Och just ja, mina klättergrejer har skickats nu. Och jag har läst en riktigt bra krönika som behandlar Sverigedemokraterna. På Aftonbladet, hör och häpna. Snart blir det nybakt bröd och te, sen avslutar vi kvällen (natten?) med Jag är inte Rabiat. Jag äter pizza., som kom hem i min brevlåda för en vecka sen.  

Man ska ju trots allt orka med utgång imorgon också :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!