Och så var helgen över igen...

2010-08-31 - 00:32:55
...det gick alldeles för fort tycker jag. Men som tur är har jag bara tre (två?) arbetsdagar kvar. Och två skoldagar! Jag är galet peppad på dom. På torsdag är det dags för upprop. Vad har man på sig på ett sånt? Och var sätter man sig? Måste man ha med sig sina böcker?

Vad har hänt i helgen då? Jag har äntligen sett Eclipse, spelat biljard (för första gången sen.. Ledarutbildningen?), haft fina vänner på besök, druckit drinkar på Olles och tränat tränat tränat. Nu njuter jag att få sova själv en natt (ja, njuter. Vad har hänt!?) innan papps kommer och stannar resten av veckan.

Nä, nu har mitt True blood-avsnitt laddats klart! Godnatt ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!