Och så var det dags för inskolning

2009-06-21 - 22:56:39

Imorgon är det dags för inskolning för min del, känns lite ovanligt - jag har ju som blivit van vid att det är jag som ska lära upp någon annan.. Men nu är det dags för mig att inte kunnna något. Fast jag smygövar lite nu och jag säger bara; herrejäklar vad mycket det är att lära sig. Fast det är skönt att vara lite förberedd, då slipper man känna sig helt bortkommen, nu kommer jag nog bara känna mig lite bortkommen =)

Men jag är imponerad, jag har fått en egen röd mapp med saker som jag ska lära mig och ett häfte med alla olika hamburgskombinationer!

Postat av: Mr. Incognito

skoj blogg:)

2009-06-25 - 10:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!