Det är bra att ha mål

2009-07-14 - 00:34:45
Puhh. Jag börjar förstå varför man har 8 timmars arbetsdag istället för 13. Det är tungt att jobba dubbelt alltså, speciellt när man ska cykla mellan arbetsplatserna - fast jag får som ett träningspass på köpet! Cyklade sammanlagt ungefär två mil idag - det är grymt och förtjänar en applåd med tanke på min första cykeltur imorse var.

Jag klev upp, tog det lite allmänt lugnt, fixade håret och åt frukost i lugn och ro. Och inte regnade det då. Men när jag väl skulle cykla mina åtta kilometer, tror ni inte att det SÅKLART började ösregna då? Jo, det gjorde det. Men jag trampade på ändå, utan stänkskärmar och regnkläder. Oj oj. Innan jag började jobba fick jag till och med rusa in på ICA Maxi för att köpa ett par nya torra trosor att ha på mig när jag skulle byta om till jobbkläder. Som sagt. ösregn.

Men jag fick dra av några timmar från min nedräkning i alla fall. Bara 222timmar kvar nu. IIiiihhhh !!  :-)

Och tusen tusen tack för finaste kommentaren och berömmet på länge. It made my day!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!