Och så var det ju dom där skolluncherna...

2009-02-16 - 16:02:19


Ända sen jag började skolan igen, dvs. sen jullovet, har jag bara haft ångest. Skolluncherna har jag ända sen början av december ätit köttet och försökt få i mig så mycket fett som möjligt men skippat makaronerna/riset/potatisen till men jag har som aldrig blivit riktigt mätt och kring klockan tre-fyra och vad har jag ätit då? Jo, en macka såklart... och kanske en godisbit eller två.

Jag har velat lite fram och tillbaka om jag ens ska fortsätta med LCHF, men efter lite test hit och dit har jag konstaterat att frukosten är viktig. Genom att jag får i mig alldeles för lite fett till lunch måste jag äta en "riktig" frukost så jag står mig hela dagen. (det räcker alltså inte med ett glas fil...)

Här är en variant. Mosat ägg med smör och brieost!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!