Måndagkväll = Mentalist

2009-08-03 - 23:40:52

Ah vad mycket skönare det är att cykla när man inte har cyklat på några dagar. Man har så mycket mer energi i benen! Jag har just cyklat 8km men skulle lätt kunna cykla samma sträcka en gång till. Iförsig kan det ha något med att göra att jag är van att cykla fram och tillbaka - idag behövde jag bara cykla hem. Men ändå sköööönt :-)


Nu är min middag klar och jag ska krypa ner i sängen med min lilla HP och se ett avsnitt av The Mentalist. Skönt avslut på dagen!

Visst är det en fin cykelväg jag har hem?
(ja, jag vet att bilden är jättesuddig - jag cyklade samtidigt.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!