En trevlig tisdagkväll

2009-08-06 - 01:16:02
Igårkvälls hade jag en såndär alldeles skön kväll. Det var nog tur med tanke på hur jobbveckan ser ut för mig... Jag och Malin gick på nya Allstars och åt gott och drack öl. Superrevligt. Och vilken service! Skulle jag någonsin starta upp ett eget företag skulle jag anställa killen som var vår servitris för kvällen - helt fantastisk OCH naturlig service.

Själv ska jag krypa i säng. Har jobbat dubbla pass idag och imorgon börjar jag jobba kvart i tolv! Jag är ju inte lite avundsjuk på mamsen som glassar på Malta just nu....



Mitt ölglas ser ut som världens största i jämförelse med hennes...
Postat av: Malin

haha "fantastisk och naturlig service"

2009-08-06 - 10:25:02
URL: http://malink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!