Var hittar man mönstrade strumpbyxor?

2008-09-22 - 19:10:40
Jag äääälskar mönstrade stumpbyxor. Verkligen. Piffar upp vadsomhelst. Har bara ett par och jag vill ha något annat, börjar blir lite less... Men var man kan köpa det är ju en gåta... Hittat ett par fina på Åhléns och ett par på ellos. Men där tar det stopp. Och jag vill ha det !! Börjar lessna på dom jag har...



Stövlar, Bianco.
Strumpbyxor, Twilfit.
Linne, Replay.
Tröja, Gina.
Skepparkavaj, H&M.
Postat av: evelina

det finns ju överallt!

kolla typ lindex, h&m osv ! :P det är svårare att hitta hellånga som INTE är mönstrade! :P

2008-09-22 - 22:54:39
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!