Studentmössor - ett skämt!

2008-09-25 - 19:08:53
Det var ett företag som hade ett möte med min klass idag om studentmössor... och det enda jag kan göra är att skratta. Den där mössan fanns det ju tuuuusan extragrejer till. Mössan i sig är rätt billig, men då kan man välja till att den ska vara i läder, en viss färg inuti, namntryck fram, tryck under skärmen, byta ut krokarden till en annan, tryck bak osv osv. Dessutom finns mänger av kläder och andra grejer. För det man behöver efter studenten är ju självklart handduk, trosor, plånbok och pennor med studenttryck! Ojoj.

För mig blev det en mössa med alla möjliga grejor och ett champangeglas.
För min vän som köpte nästan samma (hon la till ett par mjukisbyxor) slutade kalaset på ungefär 1200:-.

Inte konstigt att det för förra studenten såldes mössor för 30 miljoner kronor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!