Och så börjar vi en ny vecka

2008-09-22 - 13:21:37
Och så var det dags för en ny vecka.
Jag, som bara har en lektion idag, ska ner på USM och träna. Ska prova funktionell mix, skitkul! Men först måste jag förbi skolan och gå på engelska C. Har på mig träningskläderna nu, skittaggad!
Ikväll blir det nog fortsatt storstädning, avverkade hallen och köket igår. Efter flera timmars shoppande på loppisen.
Med mig hem fick jag en dunjacka, kortare modell, två böcker, ett par skor, och elva klädesplagg! Kläderna betalade jag 5:- styck för. Däremot passar vissa bättre än andra. Men lite svinn får man väl räkna med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!