Mobilbesatta ?

2008-09-10 - 14:45:42
Jag har en mobil som jag inte använt på ett tag eftersom jag ska lämna in den på lagning men nu, flera månader senare har jag glömt vad det var för fel på den! Hursomhelst hade jag den mobilen igår, för att känna efter och kolla alla fel. Battieriet håller riktigt, riktigt kort när man använder telefonen och klockan tre så dog den.
Senare när jag hade kommit hem satte jag den på laddning men startade den först när jag skulle gå och lägga mig, kring halv tolv-tolv och har fått sju (!) sms nya sms.
Mina två första svar lyder:

"Haha fick du smset nu?! Jag skickade det 16.15...."
"....jag skickade smsen för flera timmar sen"

Är vi någon mobilbesatta kanske?!
Och något besatta av att alla ska svara omedelbart?!

♥ Emelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!