Mina mode-ointresserade marsvin

2008-09-14 - 01:40:36
Jag och marsvinen sitter och kollar på Project Runway. Jag försöker få dom lite intresserade av mode och design.. Det går dock inte så bra. Dom tycker mest bara om sitt äpple...
Men jag måste ju passa på så mycket jag kan. Min familj har ju kommit hem från utlandet nu, så dom vill väl snart ha tillbaka dom..


Men nu är femte avsnittet snart slut. Jag ska nog ta och väcka min man, jag är gose-sugen och han är lite för tråkig just nu. Dessutom är det dags för sängen, jag ska ju faktiskt jobba imorgon!
♥ Emelie
Postat av: Familjen

Frågan är om marsvinen vill flytta tillbaks till oss när de verkar leva ett så intressant liv hos er:-). Å andra sidan kan vi ju behöva lite fashionadvice.

2008-09-14 - 11:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!