Jo, men lite till måste jag ta. Det är ju buffé!

2008-09-10 - 21:00:16
Jag och Anna har varit på Balder ikväll och ätit mumsigt.
Dom har en riktigt god tacebuffé!

Vid grannbordet satt det dock ett par med en mycket missnöjd och tråkig tant. Hon satt och gnällde över maten till sin man, som jag inte hörde säga ett ord under hela kvällen. Det var dåligt, osmakligt och inte särskilt speciellt. Men det var ju buffé så hon var ju tvungen att ta lite till i alla fall! En riktigt snål surtant.

Jag lyckades få en bild av min mat och mig själv men inte på min dejt.
Men jag la till en annan på henne i alla fall, hon är himlarns söt!

                               
                             


♥ Emelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!