Färgningskväll

2008-09-29 - 21:53:01
Dom senaste två timmarna har jag och Johanna mestadels bara snackat skit och färgat håret på varandra. Hon har fått slingor, ljusa och mörka. Jag har äntligen tagit tummen ur och använt dom två färgburkarna här hemma.. 15min till ska färgen sitta i! Något nervös är jag måste jag erkänna.
Nu ser jag dessutom lilla smygreklamen på min tröja, haha. På tal om det såg jag och Henke en klurig film igår, en action där man var tvungen att vara rätt aktiv för att fatta något, kul! Vantage Point hette den.


Postat av: evelina

Missförstånd helt alltså :) eftersom du sa måndag så tippade jag bara på att du skulle kolla tid :) men som sagt, lika mycket shame on me. blev lugnt hemma ikväll, sååå !!



nejnej ta inte åt dig av det ;) du skulle inte vara så tarvlig :P det är mer till en annan person :) skulle nog skriva ut ditt namn om jag menade dig :P

hoppas färgen blev bra!

2008-09-30 - 00:05:55
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!